6 dagar kvar till en GALEN helg!!!

TJEEENAREE! drömde en SJUKT konstig dröm asso xD fyfaaan vad jag garvade när jag vaknade för personerna som var med i drömmen hatar typ varandra i verkligheten hahaha^^
jag somnade 11 igår, var heeelt dööd på kvällen asso, heelt sjukt ju...
jag och bell ska följa med pappa sen och handla och efter det vet jag inte vad planerna blir, men ngt händer väl!

VET NI VAD???
DET ÄR EXAKT 2 VECKOR KVAR TILLS JAG DRAR TILL GREKLAAAAAND, LÄNGTAR SOM FAN!!!! :D



den här helgen: ta det lugnt, chilla gaalet
nästa helg: fredag valbooorg!!! lördag fest!!! söndag match dif-aik!!!
helgen efter det: JAG ÅKER TILL GREKLAAAAND!!!
 

lääängtar redan som FAN till nästa helg, den kommer bli gaaaaalen ju!!! :D



Kommentarer
Postat av: Linda

Ska du gå på derbyt? :)

2010-04-24 @ 12:19:24
URL: http://easyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0