I LOVE RNB, DADADADADADAAAA


buuuuhu! :)

ska plugga en timma sen följa med Lin till stan en SNABBIS!!! sen plugga igen och sen blire tv daaaags! ;D
juste, ska ringa jossan också, ang kryssningen! ;)
hoppas VERKLIGEN vi drar på den där kryssningen alltå och HOPPAS VERKLIGEN jossan hänkar!!! ;D

kolla om ni klarar detta ;D DE E BARA ATT CHANSA!
dagens test: 
 * nämn en frukt/grönsak jag gillar
 * nämn en låt jag gillar
 * nämn ett tv program jag gillar
 * nämn en blogg jag läser dagligen
 * vad brukar jag kallas?
 * när fulerjag år?
 * hur gammal blir jag
 * beskriv mej med tre ord!

Kommentarer
Postat av: L

* nämn en frukt/grönsak jag gillar - Avokado

* nämn en låt jag gillar - down me Jay sean

* nämn ett tv program jag gillar - Idol

* nämn en blogg jag läser dagligen - Min

* vad brukar jag kallas? - Mandi

* när fulerjag år? - 5/3-94

* hur gammal blir jag - 16

* beskriv mej med tre ord - omtänksam,sprallig o naiv

2009-10-22 @ 19:51:23
URL: http://lynita.blogg.se/
Postat av: jossan

dagens test:

* nämn en frukt/grönsak jag gillar- AVOKADO

* nämn en låt jag gillar- GALLERY

* nämn ett tv program jag gillar- GREYS ANATOMY

* nämn en blogg jag läser dagligen- MIN,LINS,DIN BRORSAS. JAG MINNS INTE VAD DEM ANDRA HETER...

* vad brukar jag kallas?- MANDI

* när fulerjag år? 5mars

* hur gammal blir jag- 16

* beskriv mej med tre ord! gullig,social och omtänksam

<3333

2009-10-22 @ 20:59:15
URL: http://madebyjossan.blogg.se/
Postat av: Anonym

säger bara tre ord..



världens vackraste amanda<3

2009-10-23 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0