WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIE ;D

Dagen idag har vart toppen träffade Beppe efter skolan och vi hade det najs ;) vi chillade lite, snackade om allt möjligt och ah det var riktigt kul =) kmr sakna honom faktiskt... men men imorrn äre grekland som gäller :D flyget lyfter vid halv fem på dagen så vi ska till mammas jobb innan, vara där lite och sedan åker vi mot arlanda! är framme i grekland vid 9 någongång tror jag... kmr inte ha tillgång till data där, lite ovant men äre semester så äree ;D ska bli skönt att skippa plugget, stressen och proven! har längtat efter resan OÄNDLIGT mkt men nu när jag väl ska resa så kommer jag sakna vissa personer, ni vet vilka ni är <33 kmr sakna er mkt asså... Har precis packat klart nu det va skit kul haha^^ har med mej min kamera och LOVAAAR att jag ska ta över 100 bilder asså så att ni får ´´vara`` med på min resa haha :) bilderna får ni se när jag kommer tbx =) Kommer sakna sverige (not) haha inte landet men människorna (A) men men nu ska jag chatta lite vid msn, en sista gång (snyft) men lägger ett Kort inlägg imorrn på morronen // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0