VATTENKRIG?!

heejsan =) jag säger bara att vattenkrig är dagens sanna or asså! ja vart ska man börja ;S bella är min fiende från och med nu hahaha xD hon var på mej hela tiden med hennes vattenflaska och sen kom SJÄLVKLART philip och var i hennes ´´lag´´ han var verkligen inte rädd för att få skäll från någon lärare utan hälde ca 2 liter vatten på mej gång på gång på gång xD jah ni kan ju tänka er själva, jag frös IHJÄL man kunde fan ta och vrida mina kläder. men men det var kul iaf =)fast än är vi inte klara :O dom ska få sin hämnd båda två ;) haha^^ dagen har varit chill, min och lulles (elins) idrottslektion som vi höll i var grym ;D jag tycker allt var bra och ingenting kunde ha gått bättre, lr joh va inte meningen att göra lilja sur =/ förlåt <3 :P idag ere en ´´städdag`` så vi hörs senare =) // A.H

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha ska jag känna mig rädd va?

Är förberedd till 100 procent amanda!! :)<3

2009-05-07 @ 16:57:59
URL: http://hoglnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0