tycker om sånt ;D

test lånad av jossan.


09-TEST


OM DIG

Namn -
Amanda
Bor - Sthlm
Syskon -  3 stycken
Ålder - 15
född - 5 mars 1994
Ögonfärg -  blå-grön (mest gröna)
Längd -  1.64 (kort jag vet)
Sko storlek -  39
Höger eller vänsterhänt - höger hänt ;)
Stjärntecken - fiskarna
Hårfärg - guld-brun?
Födelseort - stockhooolm


DAGENS..

Låt-
 miss independeny Ne-Yo
Saknad - en person...
Kläder - mjukisbyxor och tränings t-shirt (idrottsdag idag)
Smink -  nothing (stolt :P )
Underkläder -
trosor och bh
Mat - fisk och potatis
Köp - en glass hahaha
Göra sen -  sova
Godis - faktiskt ingenting
Pinsamaste - inget vad jag minns.

SVARA ÄRLIGT

Tycker du om att plocka svamp -
  hahahah nää....
Tycker du om godis - klart jag gör (choklad mmmm )
Hur många gånger i veckan äter du godis -  1gång i veckan duktig? :P
Äter du oftast nyttig mat -  japp =)
Tycker du att du själv är söt/snygg - hahaha nej det tkr jag inte!
Du ger mycket komplimanger till andra - japp det gör jag, alltid kul med komplimanger, right?
Är du nöjd med ditt förnamn - nää, valet för mamsen och papsen var amanda och olivia, tkr olivia passar mej mer :P kanske inte nu på efterhand men ändå!
Du tycker att du själv är smart - jah ibland är man ju det xD vrf ljuga? ;)
Vad är det sämsta hos dig - är väldigt känslig, kanske för mkt...
Vad är det bästa hos dig - att jag nästan ALLTID är glad ;D
Har du bra självförtroende - inte så värst men jag jobbar med det :P
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn- beror på  kanske 2 timmar? lr 3 ...
Du tycker om att vara med killar - haha ja det är alltid lika kul =)
Känner du dina grannar -  nää faktiskt inte (inte bra det)
Gillar du skolan - aah kanske inte precis ALLT men tkr om den ändå, vännerna och vissa andra :P
Har du någon gång skolkat - haha, vem har inte? (A)
Spelar du något instrument - nej...
Sporter/aktiviteter går du i - har gått på massor, just nu ingenting (dåligt, ja jag vet)
Har du några tatueringar - nepp men vill ha 1 lite senare.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hahahah räknar inte och vill heller inte veta xD
Tycker du om djur -  mjah =)

BRUKAR DU...

Sova -
japp :)
Ta mediciner du inte borde ta - nej
Röka -  ALDRIG
Snusa - nejnejnej
Skada dig -  nepp, inte med mening iaf
Klä dig i svart - inte emo sil men vissa svarta plagg har väl alla? så ja :)
Lita på folk - ja det gör jag
Skada dig med flit - neej
Drömma mardrömmar - ibland :(
Gå i skolan -  Alltid :P
Gå i kyrkan - nä, ibland på påsken och julen kan vara trevligt...
Ljuga - ja, ibland måste man men det är sällan
Vilja dö -  näpp



NÄR...

Åt du senast -
för ca en timme sedan
Läste du ut en bok senast - igår (Stolt :P )
Köpte du något senast -  idag
Vad? - en daim glass ;D
Svor du senast - idag ...
Sjöng du senast - haha idag med
Klagade du senast - idag (när vi sprang xD )
Klantade du dig senast - vet inte..


HAR DU...

För många vänner -
man kan inte ha för många ;)
Förföljelsemani -  vad är det?  :$
Någon annan psykisk sjukdom? nej
Skadat någon?  nä, kanske haha isåfall förlåt :P
Färgat håret - aldrig (stolt)
Några piercnings - nej men vill ha...
Några tatueringar - nej
Egen dator - japp ;D
Gjort bort dig rejält - haha mååånga gånger^^

ÄR DU...

Snäll - 
yes  =)
Snygg -  mjah, ibland kan jag vara jävligt snygg och ibland tvärt om xD
Söt - det är det man får höra men vette fan om det stämmer haha
Kort -  jah tkr jag iaf (A)
Klantig - alltid :P



ni får GÄRNA kommentera, det är ni ganska dåliga på haha :P
tycker om sånna test så finns det mer så ere bara att säga till! ;D

 // A.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0