torsdag -.-

som ni vet så hatar jag torsdagar, dom tråkigaste lektionerna och slutar väldigt sent, men men nu e dagen nästan över iaf! skolan gick bra, efter att vi slutat drog jag och linnea till solna centrum, jag köpte ett par guldiga flipflops för 98,50 på h&m, ska ha dom i grekland ;D ännu en dag närmare resan ju!!! imorrn har jag ett stort läxförhör om islam och ett matte prov... har pluggat till båda men vi får se hur det blir... Morgondagen är najs faktiskt, förs en chillig skoldag sen ska jag träffa (B) ingen aning vad vi ska göra. senare ska jag packaaaaa ;D fan vad najs asså, längtar redan haha^^ näh nu ropar mattteboken på mej, men vi hörs senare // A.H

Kommentarer
Postat av: jossan<33

sv: frida åker väl till malta? :S hihi^^

Jag träffade inte dig idag XD



Ha så kul med jordgubb (a) haha



puss sötis <333

2009-05-14 @ 17:31:45
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0