shit asså!...


hej på er! är allt bra? själv är jag vääldig trött, vi har ju som sagt idrottsdagar fram till torsdag så idag sprang vi ca 4 kilometer, körde någon hinderbana (som militärer kör) och sedan sprang vi tbx till skolan.

vi körde lite mini golf också, jag lilja elli fredrik och lydia var i grupp och SJÄLVKLART vann ju jag ;D haha jag suger på det men var faktiskt grym idag!


var ju första dagen  i skolan efter resan oxå, åh fan vad kul det var att träffa alla igen! ;D <3

tog en varm dusch precis, ska plugga lite till matten (har prov på fredag) och lite på engelskan, måste ju göra klart häftet vi fick...

imorrn ska vi köra amerikans fotboll i skolan typ...
 asså är RIKTIGT trött och slapp (kan man säga så? ;S :P )

men men nu måste jag återgå till pluggandet, men vi hörs ju senare ha det bäst // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0