peppad till 100%

Nu har jag pluggat i ca 2,5 timmar ;O på både matten och no,n känner mej peppad inför den muntliga redovisningen imorrn (No) men får se om jag kanske får hjärnstopp och glömmer allt haha hoppas iaf inte det xD Imorrn är det tisdag och det innebär att vi slutar tidigt, 14.30 ;D då ska jag hem och... plugga! haha :P kanske packa lite också så att jag inte blir skitstressad på fredan. kan dra veckan lite kort : Måndag: den e ju typ snart över?! Tisdag: najsig och chillig skoldag, samt lite små plugg och packa lite efter. Onsdag: fridrottsdag i skolan, matsäck ska med, hmm funderar på det vanligaste? kyvklingsallad? :P Torsdag: den tråååkiiiigaste dagen på hela veckan, tråkig skoldag. vid 17.00 ska vi tbx till skolan för att snacka om klassresan som sker i nian. ska nog köpa ett par till flipflops från hm också emellan, får se :P Fredag: naajsig skoldag fast däremot har jag matteprov :/ äh kmr säkert gå iaf. sen hem och Packaaaa ;D och kanske träffa beppe en stund innan jag reser. LÖRDAG: DÅ SMÄLLER DET!!!! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0