myskväll med mej själv = desperat?

gick ner till filmbutiken, hyrde en film köpte chips och cola, är det desperat? svar NEJ, absolut inte ni ska bara veta hur SKÖNT det har vart, att vara hemma själv lr vara för sej själv ibland kan vara galet najs...
har tänkt noggrannare på en del saker och har fan inte stressat NÅGONTIIING idag bara tagit det lugnt, har vart jätte skönt!


filmen jag såg heter ``Center stage turn it up``  den var skit bra tkr jag, handlar om en tjej som vill komma in i en utav landets bästa dans skolor men vissa saker händer på vägen och mer tänker jag inte säga :P
drama/romantik

ett + e ju att både hon och han ser väldigt bra ut asså han e min nya ``zac efron`` shiet hur fan kan man vara så snygg? helt seriöst?!?


betyg: 4/5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0