MKT att berätta= ett långt inlägg med mkt bilder!

har ganska mkt att berätta =)
gårdagen var super, matte provet gick ju bra t.ex. efter skolan gick jag hem, bytte om och åt lite senare mötte jag beppe, vi typ hängde lite här och där i solna, på min bakgård och vid skolan typ. tycker det var trevligt fick låna hans tröja eftersom att jag frös och snacka om att den luktade GOTT och som ni kanske vet så är jag en parfymnarkoman (en som ÄLSKAR parfym och alltid har det själv typ) han hoppades ju på att jag skulle glömma min mobil i hans ficka men som tur var tog jag den några sekunder innan han skulle på bussen xD

skulle Egentligen ha mött Jossan och Frida vid 20.00 men så blev det ju inte :P träffade dom vid 21.00 då beppe hade gått... okej då jag kände mej VÄLDIGT taskig eftersom att frida satt utanför min port och väntade?!? haha och hon hade tydligen köpt godis oxå ere inte för gulligt? ;D
vi köpte varsin pizza (jag tog kebabpizza) och satt sedan hemma hos mej och snackade, var skit mysigt vi snackade lite hemlisar och sånt =) ibland behöver man verkligen en tjejkväll faktiskt!

men jag hade typ feber på kvällen så när dom gick somnade jag DIREKT jag och jossan skulle ha solat idag egentligen mår bättre nu men om jag ska vara HELT  frisk tills imorrn så blire en hemma dag för mej istället...

ÄLSKAR er tjejer, tack för igår <33

Kommentarer
Postat av: jossan

hihi :)

Älskar dig med amanda! <33

2009-05-30 @ 20:45:42
URL: http://madebyjossan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0