Mej


lånad av Nora

Lovar du att vara ärlig?
 ja jag lovar!
Du heter: Amanda
Smeknamn: nah inget spec...
Beroende av: sms, avokado och semester (A)
Vem behöver du mest just nu: personen vet vem det är

Vad tror folk om dig: att jag har vääldigt bra självförtroende
Stämmer det: haha nej inte ett dugg :P
Vad får du oftast komplimanger för: mina ögon, ibland håret (kan ej försåt det)
Vad säger du för att imponera på någon: olika beroende till vem det är haha^^
Brukar du skratta för dig själv? Ja väldigt ofta kan jag säga er!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? ´´ whaat nejdå jag lovar, berättar allt sen <3´´
Vilken är din favoritmålning? ingen aing xD

Vart bor du: Stockholm
Trivs du där: Yes!
Festar du mycket: Nääe
Vad har du för mobiloperatör: comviq kompis såklart!!

Är du allergisk mot något: nepp
Nästa mål i ditt liv:
få bort mina G,n i skolan ( No)
Hur svarar du i mobilen: beror på vem de e kille: tjue tjej: heej gumman ;D
Vem ringde du senast: frida
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: ´´ okej men du kan hänka om du vill =)
Antal sömntimmar i natt: 8
Sov du ensam: Ja

Tycker du om din pappa:
Ja mn är ju pappas lilla flicka (A)
Hur förlåter du en vän: Jag bara gör det:O Hur vet jag inte...
Brukar du komma i tid: oftast :P
När mår du bra: när jag är med dom bästa vännerna som finns =)
När blev du fotad senast: igår
Vanligaste färg på dina kläder: oväldigt olika
Vad tycker du om fötter: haha mäh ja hatar fötter iaf mina :P
Är du smart: alltid ;)
Är du aktiv i skolan: såklart =)
Vem/vilka saknar du just nu: en viss person...
Favorit dryck på morgonen: Varmchoklad
Rakar du benen: Ja.
När brukar du gå och lägga dig: olika...
Är du blyg: oftast inte men kan hända om jag träffar någon för första gången...
Sysslar du med någon idrott: nääh (lat jag vet)
Vill du hellre ha mail än brev: brev e skit najs ;D
Har du spytt offentligt: Nej faktiskt inte^^
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: shiet, skiiit mkt asså ;D skulle vara skit kul haha
Använder du stjärnor eller kajal: inget av dom
Är du bortskämd: Ne

ANTINGEN ELLER
kallt eller varmt: varmt
spets eller satin: Spets
blått eller rött : Rött
regn eller snö: Snö
ull eller bomull: bomull
vår eller höst: Vår!
historia eller vetenskap: Vetenskap såklart
matte eller engelska: matte



MOTSATTA KÖNET
gillar du någon just nu från det motsatta könet:
mja
vet den om det: tror inte det, lr venne om de märks :P
vad tittar du på hos en kvinna/man: allting, men VIKTIGASTE e håret och ögonen :P  

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
har du haft ett seriöst samtal:
Ja
kramat någon: haha öh jaa
kommit sams med dina föräldrar: Ja
bråkat med en kompis: nej...

GILLAR DU ATT
ge kramar: 
Ja
ge massage: Ja, om jag får nån tillbaka haha
gå promenader i regnet: ne oftast inte

ÖVRIGT
svär du för mycket:
aa för mkt.
när duschade du senast: för nån timme sen
vilken färg är det på dina byxor just nu: jeans (blått)
vad var det sista du sa: jag är törstig xD
vad är brevid dig just nu: en säng
vad var det sista du åt: en ostmacka
hur är vädret just nu: lite halsoligt
vad gör dig glad: Kärlek, sol och livet bara ;D


OM MOBILEN
Vad har du för bakgrund? 
Bild på min lillesyrra (3 år)
Ringsingnal? Heartless- kanye west
Hur mycket batteri har du kvar? 96% precis laddat
Vem ringde du senast? fabian
Vem ringde dig senast? frida
Vad står det i ditt 15:e mottagna sms?  ´´ fyfan vad du skrämde mej :O <3 ``
Vem skickade ditt 12:e mottagna sms? Beppe
Vad står det i ditt 18:e mottagna sms? "såklart <3"
Vad står det i ditt 52:a mottagna sms? ´´hahaha driver du?? vi får se på måndag``
Har du några sparade medelanden? Ja dom som betyder =)
Har du något i utkorgen?  nä brukar rensa där
Vad är rekord på snake på din mobil? har ej snake
Vem är på plats 13 i din telefonbok? beppe
Vad har du för kontakter som börjar på M? Mamma, mimmi osv...
Hur många sms har du skickat, samanlagt? ouff, det är MÅNGA brukar rensa varje månad så jag slipper se hur många asså :O
Vad står det i dina anteckningar? haha allt möjligt
Har du privat nummer just nu? nepp det har jag inte :)





Kommentarer
Postat av: celestie

heheh hayete nice one:)

missing who???? i though i will read my name:P

hahah tc hbb mwah

2009-05-03 @ 13:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0