Im back!


heeej på er kära läsare! ;D har saknat er haha :P
jag har haft det TOPPEN i grekland faktiskt, lärt känna massor som sedan blivit kompisar, maten var SKIT GOD och solen har het ;O var ca 30 grader MINST varje dag asså^^

både jag och mamma hade tårar i ögonen när vi skulle lämna hotellet, det var skit sorligt juh...
jag lärde känna många men blev mest kompis med 2 killar och en tjej, vi var med varandra typ HELA tiden =)
kände mej ltite små taskig mot mamma då jag lämnade henne då och då men hon tyckte inte det gjorde ngt...

jag har blivit brun ;D (lr ah röd) :P har tagit massor av bilder men dom kommer upp nästa vecka, asså på helgen av olika orsaker :
 * datan hos papppa e SKIT trög xD (den ska fixas)
 * har 2 prov den här veckan som jag VERKLIGEN
 * jacko ( jaquline min pappas fru) och maribell (min syrra) drar till libanon på torsdag vill umgås med dom



men ni ska få några bilder nu iaf sen får ni resten nästa vecka ;) 

hur har ni haft det i sverige da? =) hört att vädret vart sådär`?
men va inte ledsna på måndag ska det bli 20 grader ;) (iaf enligt aftonbladet)


ska käka frukost och packa upp, sedan drar jag hem till pappa, åhh ska få träffa min söta Maribll ;D

skriver sen, då bilderna oxå kmr upp ;)

// A.H


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0