Här kmr bilderna...

ska typ pyssla lite idag, har precis ränsat garderoben, det tog en och en halv timme asså! ska snart måla naglarna och senare fixa lite i rummet med ljus och stenar och sånt =) ska bli lite kul faktiskt,

klart jag e avis på alla som solar, vill jju OXÅ men men morgondagen väntar på mej då jag och elli och några fler ska till GRÖNAN ;D (första gången i år)

här kommer lite bilder från idag med mej själv :P =)


ser ni att det är tomt längre fram? där var det MASSOR av gamla kläder som nu ligger i påsar och ska slängas...


tog bara bilder på 2 hyller eftersom att dom andra 4 är med typ vinter kläder (tjocka tröjor, koftos byxor osv och nu ere ju ``sommar`` :P )

(kläder som antingen är : för små, kläder jag ej vill ha lr kläder som bara har legat i garderoben för länge, fyra påsar blev det ;O mkt asså! )



( och SJÄLVKLART har man ju på sej mjukisbyxor när man ``städar/ränsar``)

japp det är så jag ser ut idag...


skit skönt att ha ränsat garderoben nu innan sommaren så att man hittar allt man vill ha liksom =)
ett tips e att sätta på sej sköna kläder och ha på hög musik, det duger alltid ;)

pussen // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0