ett sånt hära igen! =)

jah ni vet ju att jag gillar sånt ;D


Jag kommer från: Sverige/Libanon
Jag heter: Amanda
När fyller du år? 5 mars
Tycker du om någon just nu?
jag börjar gilla någon...
beskriv dig med tre ord: hm.. käsnlig, social och snäll typ =)
är du arg på någon just nu?: ja, Beppe och han vet om det haha, ska skälla ut dej när vi träffas alltså!!! xD
Om sex månader: Är sommaren över
Jag samlar på: fiina sms som betyder ;D
Gröna eller röda äppeln:
åhh kan inte välja... men det får bli röda
Vem ringer du när du är arg/ledsen?:
beror på situationen, kan vara mamma (A)
Gillar du golf?: nja fast jag ägde på det här om dagen juh ;D
Vilken tid gick du upp idag?:
07.30
Har du sovit i din egna säng inatt?:
ja
Har du sovit ensam inatt?: jnej, maribell sov bredvid
Har du strumpor på dig nu?:
japp
Hur svarar du i telefon?: beror på vem det är, antingen : hej det är Amanda eller heeeej älskling ;D haha
Vad ska du göra ikväll?: plugga...
Vad ska du göra imorgon?:
orientera/pluggish tror jag...
Var vill du bo när du blir stor?: i centrala stan ( Sverige )
När grät du senast?: Igår
Vilken årstid tycker du bäst om?:
sommaren =) (fast vintern kan vara mysig ibland)
Laddar du ner musik och film från internet?:
not anymore
Skulle du göra om du vann en miljon?:
åh, vad skulle jag inte göra liksom?!? :P
Bär du glasögon eller linser?: inget av dom =)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?: haha nej! men kan vara snyggt =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0