en dröm eller verklighet? :S

godmorgon på er! har inte sovit så bra inatt, vette fan om det hände på riktigt lr om jag bara drömde :O  ´´jag fick ett sms av en kompis som var helt ah, smset var inte bra asså och då skickade jag 5 st tbx och frågade vad som hänt osv`` har inte kunnat sova gott jag vet inte om det här verkligen hände innan jag somnade eller om jag bara drömde men jag e fan 99% säker på attt det är verkligt asså kommer ihåg lite men det kan ju lika mkt vara en dröm ;S skit läskigt asså... men sanningen kommer komma fram senare idag då jag ska träffa den personen lr ska jag det? asså det är helt jävla weard. och för er som inte fattat det så var det VERKLIGEN en mardröm.

aja berättar om det stämde eller inte senare när jag själv vet. vid halv åtta tiden typ...


Kommentarer
Postat av: jossan<3

:S i dnt get it

2009-05-01 @ 11:05:52
URL: http://madebyjossan.blogg.se/
Postat av: Nora

sv; tack så mkt!:) Jo det skulle jag nog kunna göra. Men det är så att jag egentligen tar betalt för att göra designs, för det tar upp så mkt av min tid... Men skulle kunna bidra med att göra en bakgrund och en header, alltså en grundläggande design. Helt gratis, bara för att jag är snäll idag:) Puss!

2009-05-01 @ 23:22:41
URL: http://stortolitet.blogg.se/
Postat av: Livia

Fattar inte riktigt, nåt med Beppe?

2009-05-02 @ 13:16:09
URL: http://loliviah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0