dom behöver hjälp!?!

snacka om att dom behöver hjälp? jahjag snackar naturligtvis om kändisarna som var jätte vackra innan men nu svälter ihjäl sej och har blivit skit fula, vet att jag tagit upp det här innan men va fan kolla bara på dom :O jag väger ju liksom mer och jag e smal enligt alla typ :P shiiet asså! det är lite före och efter bilder på lindsey lohan, micha barton och nicole richie. before and after! jag tycker att dom såg betydligt mkt bättre ut innan, ;O vad tkr ni? och det här e ju bara 3 av MÅNGAA som svälter sej...

Kommentarer
Postat av: movemi

Att leva som tjej i världen är inte lätt.. speciellt när det kommer till vikten. Men det är speciellt inte lätt för kändisarna som står i rampljuset hela dagarna och får ständigt kretik för hur dom ser ut. Att svälta sig va nog inte deras mening utan det va en bantning som helt enklet gick lite överstyr. Men alla på bilderna har tagit tillbaka sin naturliga vikt och ser i dag väldigt friska och fina ut.

2009-05-14 @ 22:13:26
URL: http://movemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0