dagen var najs asså! =)


dagen började med att vi kollade på en film ( om amerikansk fotboll) den var faktiskt bra, jag och lulle var heelt insatta i den hela tiden hahah xD
senare på eftermiddan så körde vi amerikansk fotboll, haha det var skit kul asså vissa gjorde ju bort sej (jag bla) och vissa har ju talnag :P



imorrn ska vi orientera i ursvik, vi börjar typ 09.20 och senare på dagen ska vi köra frisby golv ;S haha aja...
finns en ö bredvid så man får bada om man vill! jag ska lätt bada, fast med kläderna på xD ( bikinin e kvar hos mamma) tror nog de blir ett snabbt dopp? haha^^

haha försökte kasta vatten på woranat eftersom att det var ettt löfte typ och det var perfekta tillfället men SÅKLART så ska jag göra bort mej och allt vatten kmr på mej själv -.-  haha men ska göra ett nytt försök imorrn då jag ska ha med mej 3 flaskor hahahahah xD moranat se upp asså! :P

just nu ska jag plugga lite och sen typ ta det lugnt... men vi hörs senare allihopp!! // A.H

Kommentarer
Postat av: W

Jag e redo :P

2009-05-26 @ 19:58:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0