;D

vaknade för en stund sen, ska käka frukost och fixa det sista, se så¨att jag inte glömt något.
ska fan bli brun nu asså (vet att jag bara kmr bli röd) haha^^ åhhh vill inte vänta längre, vill bara vara frammeeee ;D


åker till Grekland idag vid 16.00 och kommer hem på lördag natt vi e där en vecka.
det är bara att smsa om det är något, jag blir bara glad =) men om jag KANSKE innte svarar så ere antingen för att jag ej har pengar på mobilen lr ngt men ni får ju gärna smsa :P

igår packade jag klart allt, det blev några shorts, kjolar klänningar och linnen, jah allt sådant!
kameran ska med mej ÖVERALLT ;)

nu måste jag börja fixa mej, men vi hörs antingen om en vecka lr på sms, ha det bra i Sverige :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0