12.11

fan vad skönt att sova ut, vaknade nu liksom ;D
det var skit kul igår, maten var jätte god och alla var sociala och trevliga. Självklart fick man inte bara sitta där utan man blev tvingad/uppdragen till dans av tex fabian... men men äre fest så äre bara att dansa på ;D
vi åkte dit vid 21.30 och kom hem vid 02.30 =) har tagit massaaa bilder som kommer upp senare idag så håll utkik efter det.
idag har jag inga planer uppbokade får se va ja hittar på men vet iaf att jag ska sitta på balkongen i solen och bara njuuuuta ;D

förresten, det där jag skrev innan om det var en dröm lr inte, det var inte en dröm ja hade fått ett sådant sms men personen som skickade det var inte nykter då så ah det kanske beror på de :P men jag hade iaf rätt... haha

vi hörs senare med MASSA bilder ;) ha det bäst så länge // A.H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0